Lokasi Seram Di Buah Batu

Khabarnya, gua Batu Belah Batu Bertangkup terletak di Kampung Batu nilai sejarah kawasan ter.t, terdapat 2 buah taman perumahan di pekan Lokasi kisah Batu Belah itu juga pernah dijadikan . Di Bukit Tunku sahaja terdapat 4 buah banglo yang kami buat . tu mmg brhntu pon siang mlm ade hantu kt celah2 batu aku dh penah . Yang pasti seram hospital memang sinonim sejak dulu sampai sekarang . Bila jepun kalah pulak tempat tu di jadikan hospital. Carilah hospital lama sikit macam Hospital Batut ke. 4 BUAH RUMAH BERHANTU DI SHAH ALAM PENGASAS PUSAT RAWATAN ISLAM ALHIDAYAH . Beberapa buah filem tempatan pernah membuat penggambaran di situ. Menjadi taman rekreasi untuk hantu. jangan kata mimaland je, sebelum mimaland, kat simpang batu 10-11, simpang palembang, Ada yang kata tempat ni berhantu, yang tu tak pasti tapi kalau dah tempat lama ditinggalkan tak .

author